Ciencia e cine.

Nesta páxina,poderedes disfrutar das nosas opinións sobre as nosas peliculas favoritas de ciencia ficción.
Esperamos que vos gusten.



un saúdo




Historia da ciencia-ficción.

 Ao longo deste blog faremos unha viaxe dende a primeira pelicula de ciencia ficción , ata o día de hoxe.

 Décadas de 1900 a 1920

As películas de ciencia ficción apareceron ao comezo da época de cine mudo, xeralmente como curtametraxes en branco e negro, algunhas veces retocados engadíndolles cor. As películas adoitaban ter unha temática tecnolóxica e a miúdo intentaba ser humorísticas. En 1902, Georges Méliès estreou Lle Voyage dans a Lune, unha película que utilizabas trucos fotográficos para representar a viaxe dunha nave espacial á Lúa. Varias películas fusionaban a ciencia ficción co cine de terror, como Frankenstein (1910), unha adaptación da novela de Mary Shelley e Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1912) (1912). En 1916 estreouse a longametraxe 20,000 Leagues Under the Sexa, baseado na novela de Xullo Verne. Durante a década de 1920, os cineastas europeos utilizaron o cine de ciencia ficción para realizar predicións e comentarios sociais, exemplos diso son algunhas películas alemás como Metrópolis (1926) e Frau im Mond (A muller na lúa) (1929), penetrándose tamén na fantasía das viaxes espaciais a outros mundos, como no caso de Aelita (1924).
Le Voyage dans la Lune-1902

 Archivo:Le Voyage dans la lune 2.jpg
Lle Voyage dans a Lune (titulada Viaxe á Lúa en español) é unha película francesa de 1902, en branco e negro, muda e de ciencia ficción dirixida por Georges Méliès e escrita en compañía do seu irmán maior Gaston Méliès. Está baseada en dúas grandes novelas literarias, que son: "Da Terra á Lúa", de Xullo Verne e "Os primeiros homes na lúa", de Herbert George Wells. A película dura 14 minutos con 12 segundos a unha velocidade de 16 fotogramas por segundo, e algo máis de oito, proxectada a 25 f/s. Lle Voyage dans a Lune é unha película moi popular actualmente e a crítica de cine recoñécea como a máis importante das creacións cinematográficas de Georges Méliès. Ademais é, en certo xeito, o primeiro filme de ciencia ficción da historia do cine. A imaxe da cara da Lúa recibindo o impacto dun foguete espacial disparado por unha bala de canón, é un dos planos máis coñecidos da historia do cine.
Esta película esta considerada como unha das primeiras películas de ciencia-ficción

 http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/viaje-a-la-luna-1902



Frankenstein-1910
Varias películas fusionaban a ciencia ficción co cine de terror, como Frankenstein
Robert Walton atopa a un home desfalecido na súa expedición en barco cara ao Polo Norte. Este home, chamado Víctor Frankenstein, comézalle a contar o motivo polo cal se atopa alí. VíctorFrankenstein é un doutor, experto en Filosofía Natural, o cal, undía, decide ir máis aló nas súas investigacións, pretendendo crear vida humana. Unha noite de tormenta e choiva no seu laboratorio, o monstruo creado a partir doutros fragmentos humanos, cobra vida. O monstruo vaise e, uns anos máis tarde, Víctor atópao e este comézalle acontar todo o que viviu e logrou aprender imitando a sereshumanos. O monstruo está enfadado e atópase só. Repróchalle ao seu creador porqué o fixo  así, xa que é rexeitado e odiado por todo o mundo. O monstruo pídelle a Frankenstein que cre unha hembra para non sentirse só, e promete así deixar tranquila á especie humana. Frankenstein accede, pero a metade da súa nova creación, decide destruirla por medo a que sexa tan vengativa como o monstruo anteriormente creado. Este veo e decide acabar con todos os seus seres queridos. Mata ao seu mellor amigo e á súa muller, e o seu pai tamén morre por culpa desta última morte. Frankenstein persegue ao monstruohasta chegar ao Polo Norte, onde finalmente morre no barco deWalton sen matar ao monstro, o cal, logo de haber vistocumplido o seu desexo, decide que tamén chegou a hora da súa propiamuerte.

http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/frankenstein-1910
Dr.Jekyll and Mr.Hyde-1912
A pelicula de Frankensteis xorde apartir da novela de novela de Mary Shelley Dr. Jekyll and Mr. Hyde
Atopámonos no antigo Londres de finais do século XIX.

O señor Utterson, un prestixioso avogado londinense, escoitou unha historia do seu amigo, o señor Enfield, que esperta a súa curiosidade. Así, Utterson comeza unha investigación para pescudar a verdadeira identidade de Mr. Hyde, un home que se presenta moi unido a un vello amigo coñecido como o doutor Jekyll. As súas investigacións levan a Utterson, en primeiro lugar, a un testamento escrito por Jekyll, no que fai propietario, no caso da súa morte ou desaparición, de todos os seus bens a Hyde. Máis tarde o avogado manterá unha conversación con Jekyll, o que lle pedirá que se esqueza do asunto. Todo cambia cando Hyde asasina a un respectado parlamentario inglés, sir Danvers Carew, ante unha testemuña. Mentres Utterson axuda na investigación do crime, Jekyll vólvese cada vez máis solitario e melancólico, e Utterson chega a pensar que o doutor está encubrindo a Hyde. Chega un momento en que Jekyll encérrase no seu laboratorio atenazado por unha angustia que ninguén comprende. Outro amigo de Utterson, Lanyon, morre dun shock espiritual co que o señor Jekyll parece estar relacionado. Un día o mordomo de Jekyll, Poole, pide axuda a Utterson para tratar cun individuo descoñecido que, dalgunha forma, conseguiu entrar no laboratorio e matar a Jekyll. Ambos descobren que o estraño é Hyde, e cando conseguen entrar no laboratorio, atopan o cadáver de Hyde, que se suicidou, mentres que Jekyll non aparece en ningures. Finalmente, Utterson le as cartas escritas por Lanyon e a confesión do Dr. Jekyll. A primeira revela que Lanyon foi testemuña da transformación física de Hyde en Jekyll por medio dun brebaje inventado por este último. Foi o horror ante tal descubrimento o que lle levou finalmente á morte.A outra carta é unha confesión do propio Jekyll: na súa mocidade deuse conta de que a conciencia de cada ser humano componse de dous aspectos - o ben e o mal - que están encerellados nunha loita continua. Seguindo a hipótese de que é posible polarizar e separar estes dous compoñentes do eu, creou unha poción e o seu correspondente antídoto, que podía transformar a unha persoa na encarnación do seu parte maléfica, conseguindo ao mesmo tempo depurar o lado bo. Logo de tomar a poción, Jekyll diminuía un tanto a súa estatura, tomaba un aspecto desagradable para con todos os seus semellantes, adquiría a forza e a astucia de doce homes, a súa natureza malvada volvíase dominante, ademais a súa intelixencia facíase extrañamente brillante e os seus reflexos extraordinarios; a esta "persoa" chamouna Edward Hyde. Inicialmente os efectos da poción eran temporais e non era necesario o antídoto. Logo dunhas cantas transformacións a Hyde, e viceversa, Jekyll afíxose a realizar regularmente a metamorfose co fin de poder entregarse a praceres antisociais prohibidos, que nunca se permitiría na persoa de Jekyll. Con todo, o seu parte maléfica foise facendo máis e máis forte, pasando a capacidade de Jekyll para controlala, necesitando o uso do antídoto para recuperar a súa forma orixinal. Despois do asasinato do parlamentario, Jekyll, arrepiado, decidiu deixar de tomar a poción. Desgraciadamente para o doutor, logo dalgún tempo de tranquilidade as trasformaciones a Hyde producíanse espontaneamente, mellorando as súas "facultades", e Jekyll só podía permanecer desta forma mentres durasen os efectos, cada vez máis debilitados, do antídoto. Finalmente esgotouse un ingrediente fundamental do antídoto, un sal que adquirira inicialmente en gran cantidade. As novas remesas deste sal xa non producían un antídoto efectivo. Ao principio, Jekyll atribuír a impurezas nestas remesas, pero finalmente chegou á conclusión de que a impureza descoñecida achábase no lote inicial, sendo esta a que outorgaba efectividade á mestura, polo que nunca máis podería obter unha poción efectiva, nin o seu antídoto, e quedaría convertido no seu escuro alter ego Hyde permanentemente.
20.000 leguas de viaje submarino-1916
Archivo:20000 title 0a.jpg

Na segunda metade do século XIX, a desaparición de numerosos barcos sen unha explicación razoable fai que navegar os mares xa non sexa nada seguro. Os datos sinalan a un monstruo mariño, máis grande que unha balea, dotado dunha gran velocidade, potencia e que se volve ás veces fosforescente de vez en cando.Unha expedición que inclúe ao profesor Arronax, un naturalista, sairá á mar a intentar desvelar o misterio. Pero pronto serán atacados pola besta e os sobrevivintes serán testemuñas de algo que non crerian se non o visen cos seus propios ollos. A bordo da incomparable embarcación submariña do particular capitán Nemo, poderán ver escenarios que deixaran maravillada á mirada humana e os prodixios naturais que poboan os abismos mariños. En 20.000 Leguas de Viaxe Submarina, Xullo Verne cónta, a capacidade que el posee para adiantarse aos desenvolvementos científicos e coa súa inacabable imaxinación e as súas magníficas descripcións transpórtanos a outro dos seus mundos de aventuras.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/20000-leguas-de-viaje-submarino-1916


Metrópolis-1926
Xunto a 2001, odisea no espazo (1968) de Stanley Kubrick, e Blade Runner (1982) de Ridley Scout, Metropolis de Fritz Lang está considerada a cima do non sempre ben chamado cine de ciencia ficción. A influencia nos dous filmes posteriores é evidente: as secuencias iniciais do Los Ángeles escuro, futurista e neo-industrial parecen render tributo ás paisaxes urbanas de Metropolis (veáse fotografía esquerda), mentres que na obra mestra de Kubrick a homenaxe atópase ata no título: 2001 ambiéntase en devandito ano en homenaxe á película de Fritz Lang, situada no ano 2000. Pero mentres que as "predicións" de Blade Runner e 2001 resultaron bastante erróneas (os replicantes -que eu saiba- aínda non están nin en fase de proxecto, e Saturno aínda resulta bastante inalcanzable), a visión fatalista que Metropolis fai dos abusos aos que a clase obreira é sometida é unha cruel metáfora aínda válida nos nosos días. Case 40 anos despois, e sen facer referencia á película, Xullo Cortázar escribiu nunha carta unha cita que resume por se mesma a mensaxe tráxica de Metropolis: "a humanidade comezará verdadeiramente a merecer o seu nome o día en que cese a explotación do home polo home"

http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/metropolis-1927-vose-stagevu
La mujer en la luna-1929
Poster La Mujer en la Luna
Esta película consiste en presentar a primeira viaxe á Lúa desde a Terra, protagonizado neste caso por cidadáns alemáns. O industrial Wolf Helius, convencido polo profesor Mandfelt de que na lúa é posible atopar ouro, constrúe un foguete espacial capaz de efectuar unha viaxe ao noso satélite. Na insólita viaxe, que non vai ser o primeiro xa que unha expedición anterior non sobreviviu, acompañaranlle o seu mellor amigo e enxeñeiro xefe, o profesor, a súa noiva, un espía e un neno que se coa na nave como polizón.


Aelita-1924

Aelita , tamén coñecida como Aelita: Raíña de Marte, é unha película muda dirixida por Yákov Protazanov nos estudos Mezhrabpom-Rus e estreada en 1924. Esta baseada na novela do mesmo nome escrita por Alekséi Nikoláyevich Tolstói.

A historia trata sobre un mozo, Losi, que viaxa ao planeta Marte nun foguete onde chega para dirixir un levantamento popular contra o Rei, co apoio da Raíña Aelita que se namorou del logo de velo a través dun telescopio.

Probablemente a primeira película que trata por completo sobre viaxes espaciais, a parte máis notable da película son os escenarios e vestiarios constructivistas Marcianos deseñados por Aleksandra Ekster. A súa influencia pode verse en varias películas posteriores, ata nas series de Flash Gordon e probablemente na película Metropolis de Fritz Lang. Moi popular ao principio, a película non foi moi favorecida polo goberno soviético e por iso foi moi difícil de ver ata logo da Guerra Fría.
 Décadas de 1930 a 1950
Na década de 1930, coa invención do cine sonoro, as películas de ciencia ficción de Hollywood eran xeralmente de serie B de baixo custo, como seriais baseados en historietas de Buck Rogers e Flash Gordon. Outras películas desa década foron Just Imaxine (1930), a primeira longametraxe dun estudo estadounidense, King Kong (1933), Lost Horizon (1937), dirixida por Frank Capra e a británica Things to Come (1936). Nos anos 1940, a película estadounidense Dr. Cyclops (1940) foi unha das primeiras películas de ciencia ficción en cor e Fleischer Studios realizaba curtametraxes animadas de Superman que utilizaba con frecuencia temas de ciencia ficción.Durante a década de 1950 , a literatura de ciencia ficción e as revistas pulp converterónse en populares, en parte debido ao interese do público na viaxe espacial e as novas tecnoloxias.Moitas das peliculas desa década continuaban sendo serie B de baixo orzamento.Algunhas peliculas examinaban a temática da viaxe espacial ,como Des
como Destination Moon (1950), Conquest of Space (1955), This Island Earth (1955), The Angry Rede Planet (1959) e First Man into Space (1959). A viaxe espacial tamén inducía á idea de criaturas visitando a Terra como en The Thing from Another World (1951), Invasion of the Body Snatchers (1956) (1956) e It! The Terror from Beyond Space (1958). Con todo ,unha pelicula distinguida por mostrar a profundidade do xénero de ciencia fición foi The Day the Earth
Con todo, unha película distinguida por mostrar a profundidade do xénero de ciencia ficción foi  Stood Still de 1951, que contiña cuestións morais ademais do seu uso da banda sonora composta por Bernard Herrmann. Tamén se comezou a utilizar efectos especiais utilizando a animación
 stop-motion, como a que utilizou Ray Harryhausen na película Earth vs. the Flying Saucers (1956).
Just imagine-1930
Un cidadán sofre un accidente (cáelle un raio encima) e queda durmido durante medio século, espertando nos anos '80. En tal época involucrarase cunha bela moza e marchará a Marte no medio de escenas musicais e aventuras hollywoodenses.
King Kong-1933
O director de cine Carl Denham busca unha moza para a súa nova película, pero non aparece ningunha ao seu gusto. Cando decide buscala persoalmente atopa a Ann Darrow, unha actriz de teatro desempregada por culpa da crise de 1929, e convéncea para que vaia con el nun barco. Pouco despois, parten a bordo do Venture, no que navegan durante varias semanas en dirección a Indonesia, onde Denham quería realizar a película. Finalmente , canco chegan ao luegar elixido para a rodaxe, Denham revela o seu propósito a Englehorn, capitán do Venture: o destino da viaxe é unha illa que non aparece nos mapas, a Illa Caveira, onde se atopa un misterioso ser chamado Kong e ao cal quere filmar. Ao chegar á illa , descobren unha aldea nativa e danse conta de que hai unha muralla que separa o pobo da maior parte da illa. Aínda que Denham, Englehorn e Ann escóndense entre o follaje, o xefe da tribo descóbreos. O capitán, que entende a lingua dos aborígenes, trata que Denham estableza amizade co xefe e cando este ve a Ann, propón cambiala por seis mulleres da tribo. O director rexeita a proposta e os aborígenes deciden ir ao barco pola noite para secuestrar á moza; cando os membros da tripulación danse conta diso, van na súa procura. Na aldea, os nativos fan un ritual para chamar ao seu ídolo Kong e entregarlle a Ann como sacrificio; a tripulación chega a tempo para impedilo e fai fuxir aos aborígenes disparándolles, pero Kong consegue levar á moza e teñen que perseguirlles pola selva prehistórica que se atopa tras a muralla. A tripulación, ao seguir o rastro de Kong, é atacada e perseguida por un dinosauro saurópodo e teñen que cruzar un cantil a través dunha ponte. Kong dáse conta da persecución e derruba a ponte, o que fai que só sobrevivan dous membros da tripulación: Jack Driscoll, que se ocultou nunha cova entre as paredes do cantil, e Carl Denham, que permanecía na aldea.O Empire State Building ,edificio onde se recrea a escena do ataque dos avións a Kong.Kong comeza a desenvolver unha estraña atracción por Ann e ten que loitar contra un tiranosaurio que a ataca. Entón, o gorila e a moza diríxense a unha cova a descansar, ata onde Driscoll lles segue. Accidentalmente, derruba unha roca e chama a atención de Kong, pero nese momento, Ann é atacada por un pterosaurio e o gorila enfróntase a el. Mentres está distraído, Jack aproveita para baixar xunto coa moza por unha liana pero ao finalizar a pelexa co pterosaurio, Kong empeza a tirar dela sen deixarlles máis opción que lanzarse a un río. Furioso, o gorila perséguelles ata a aldea e, ao chegar á costa, queda inconsciente por unha granada que é lanzada por Denham.Inmediatamente,deciden
transportar a Kong a Nova York, para ser exhibido publicamente na carpa dun teatro. O contacto de Kong cun mundo que non coñece e o amor que sente por Ann fano enfurecer ata que se libera e queda solto pola cidade. Kong busca á moza e ao atopala, sóbea ao Empire State Building, onde é atacado por avións que logran facerlle caer do edificio e morre.

http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/king-kong-1933

Lost Horizon-1937
Horizontes perdidos (Lost Horizon en inglés) é unha película dirixida en 1937 por Frank Capra, baseada na novela homónima de James Hilton, que narra o encontro dun grupo de viaxeiros coa sociedade utópica budista de Shangri-A, no Himalaya
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/horizontes-perdidos-1937

Dr.Cyclops-1940


Alertados por certos rumores procedentes da xungla amazónica, un grupo de científicos e exploradores parte cara á selva en busca dun compañeiro investigador que se achaba realizando certos experimentos estraños en compañía doutro erudito. Unha vez alí, descubrirán que o lugar está dominado polo malvado doutor Cyclops e a súa capacidade de reducir de tamaño todo ser vivo.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/dr-cyclops-1940

Destination Moon-1950
O empresario Archer, o xeneral retirado Powers e o investigador aeroespacial Anderson colaboran na posta en órbita dun foguete propulsado con enerxía atómica. Constrúen a nave espacial ?Lúa? nunha base secreta do deserto de Mojave, pero axentes dunha potencia estranxeira, intentan sabotearles. Cando ven perigar a misión, deciden adiantarse aos seus inimigos e despegar con Destino á lúa.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/con-destino-la-luna-1950




Conquest of space-1955









Na estación espacial coñecida como a Roda, un grupo de homes prepárase para realizar unha expedición á Lúa. Pero o ambiente está cargado de tensións debido á presión da misión. Chegan novas ordes da Terra, que cambian o obxectivo da viaxe ao planeta Marte. A tripulación da Roda aborda unha nave e lánzanse a explorar o planeta vermello, pero o xeneral Merritt comeza a ter delirios de corte relixioso, considerando que a misión é unha abominación que viola os límites impostos por Deus aos homes. Saboteando a súa propia misión, Merritt é reprimido pola tripulación pero accidentalmente morre a mans do seu fillo. Mentres o resto dos tripulantes atópase a piques de amotinarse, o capitán Barney Merritt agora deberá enfrontarse ao accidente provocado polo seu pai, que os deixou varados en Marte e con escasas posibilidades de regresar á Terra.
This island , earth- 1955










O Dr. Meachan e outros científicos son reclamados polos habitantes do planeta Metaluna para axudarlles a atopar Uranium, un mineral necesario para a supervivencia do seu planeta. Pero os doutores descobren que o propósito dos extraterrestres non é outro que invadir a Terra. Só Exeter, un dos científicos de Metaluna, parece estar en contra da invasión. Os científicos disponse a destruír o laboratorio e intentar fuxir do planeta.


Invasion of the Body Snatchers-1956

A película narra unha invasión extraterrestre na que esporas provenientes do espazo exterior dan orixe a vainas, das que xorden copias idénticas de seres humanos. A intención destes extraterrestres é substituír a toda a raza humana por copias carentes de calquera tipo de sentimento. A película narra a historia do doutor Miles Bennell, un médico de provincias que regresa ao pobo de Santa Mira tras un congreso médico. Ao chegar atópase cunha situación estraña: algúns dos seus pacientes acoden a el asegurando que un parente próximo (pai, irmán, cónxuxe...) non é quen di ser, que ten a súa aparencia e os seus recordos, pero que carece de sentimentos. Ao cabo dun ou dous días ese mesmo paciente acode á consulta asegurando que todo volveu á normalidade e que non hai nada de que preocuparse. En metade dunha cea nun restaurante misteriosamente baleiro, Bennel recibe a chamada dun amigo que, sen dar detalles, pídelle que acuda á súa casa. Ao chegar, o amigo e a súa muller móstranlle un estraño cadáver: un corpo coa complexión dun adulto, pero sen trazos definidos, nin tan sequera impresións dixitais. Cunha tensión crecente, descóbrese que os habitantes do pequeno pobo de Santa Mira están sendo substituídos por réplicas que nacen nunhas misteriosas vainas, sen procedencia verificable; unha invasión implacable e invisible.


  It! The Terror from Beyond Space-1958-


En 1973, unha nave espacial chega a Marte para pescudar que aconteceu cunha expedición anterior: só achan ao capitán, e o resto da dotación desapareceu. Acusado de matar aos seus compañeiros, o home é apresado e conducido de regreso á Terra. Pero antes de despegar de Marte, unha criatura cólase no interior da nave e ao longo da viaxe, comeza a diezmar á tripulación.



The angry red planet-1959






Unha nave espacial que foi enviada rumbo a Marte, desaparece sen deixar rastro. Tras regresar á Terra, é observada sen responder a ningún contacto de control. Ao aterrar, hai só dous sobreviventes, un moi ferido e o outro que desenvolveu algo estraño nun brazo. Os científicos hipnotizan a un dos astronautas e recorda todas as súas aventuras en Marte.
Década de 1960 a 1980
Décadas de 1960 a 1980En comparación coa década anterior, nos anos 1960 houbo relativamente poucas películas de ciencia ficción, pero algunhas desas películas transformaron o xénero. 2001: A Space Odyssey (1968) de Stanley Kubrick trouxo un novo realismo ao xénero cos seus efectos visuais innovadores e un retrato realista da viaxe espacial ademais da súa influencia ao xénero coa súa historia épica e os seus aspectos filosóficos. Outras películas da década foron Fahrenheit 451 (1966) e O planeta dos simios (1968), que proporcionaban críticas sociais, e a extravagante Barbarella (1968), con Jane Fonda, que explora o lado máis infantil da ciencia ficción.

Durante a década de 1970, grazas ás viaxes tripuladas á Lúa, rexurdiu o interese do cine de ciencia ficción. Solaris de Andrei Tarkovsky utilizaba técnicas visuais e comentarios filosóficos que recordaba á película e Kubrick. As películas de comezos da década exploraron o tema da paranoia, no que se representaba á humanidade baixo a ameaza ecolóxica ou tecnolóxica da súa propia creación, en títulos como THX 1138 (1971), A laranxa mecánica (1971), Silent Running (1972) e Westworld (1973). Tamén houbo películas de suspense como Soylent Green (1973) e Futureworld (1976) e comedias de ciencia ficción, entre elas, O dormilón (1973) de Woody Allen e Dark Star (1974) de John Carpenter.

En 1977 estreáronse Star Wars e Close Encounters of the Third Kind que foron grandes éxitos en despacho de billetes e trouxeron un aumento importante de películas de ciencia ficción. Ademais, Star Wars axudou a difuminar a distinción entre xéneros de fantasía, ciencia ficción e superheroes. En 1979, Star Trek: A película trouxo por primeira vez unha serie de televisión ao cine. As películas de Ridley Scott, como Alien e Blade Runner, presentaban un futuro caótico, escuro e sucio e representaba aos extraterrestres e cyborgs como hostís e perigosos. En comparación, a película de Steven Spielberg, E. T.: O extraterrestre, un dos maiores éxitos dos anos 1980, presentaba aos extraterrestres como seres benignos e amigables.

As adaptacións de orzamentos altos de Dune de Frank Herbert e a secuela de 2001, 2010: The Year We Make Contact, foron fracasos en despacho de billetes o que disuadiu aos produtores a investir en literatura de ciencia ficción. Durante a segunda metade da década de 1980, os principais contribuidores do xénero foron James Cameron con The Terminator (1984) e Aliens, o regreso (1986) e Paul Verhoeven con RoboCop (1987). Tamén se comezou a utilizar a animación para o xénero de ciencia ficción, con exemplos na xaponesa Akira (1988) e a francesa Gandahar (1988). 
 2001: A Space Odyssey -1968
En 2001, unha misión parte cara á Lúa a bordo do S.S. Discovery para investigar uns monólitos que foron descubertos no satélite. Salvo dous astronautas, o resto dos membros do grupo viaxa en estado de hibernación baixo o control de HAL-9000, a computadora central da nave, un sistema de intelixencia artificial que comeza a reaccionar de xeito imprevisible. Considerado por moitos como o mellor filme de ciencia-ficción, 2001, odisea do espazo é, polo menos, unha das películas máis influentes da segunda metade do século XX. Libremente baseado nun conto do afamado Arthur C. Clarke, o argumento agrega outros episodios ambientados en diversos momentos históricos baixo a influencia dos misteriosos monólitos ata converterse baixo a rigorosa dirección de Stanley Kubrick nun ensaio metafísico e algo grandilocuente sobre os límites do ser humano e o futuro da especie. O filme marca un punto de inflexión para este xénero no cine, ata entón concentrado maiormente en historias de monstros extraterrestres e científicos de cómic, e pono á altura do seu par literario. Como proba desta nova relación, Kubrick e Clarke transformaron tan profundamente o relato orixinal escrito polo segundo (chamado The Sentinel) que Clarke terminou creando unha novela en paralelo co guión.
Como adoita ocorrer cos films de Kubrick -probablemente con este máis que ningún outro-, 2001, odisea do espazo representou un enorme salto en técnica cinematográfica. Os seus decorados fixaron durante os 15 anos seguintes a estética que un filme do xénero debía ter, e a súa representación visual do espazo é impresionante aínda para os estándares do cine actual. Esta obra gañou un merecido Oscar aos efectos especiais. A pesar do seu elenco sen estrelas, o seu hermetismo narrativo e algunhas críticas iniciais desfavorables, a aparencia experimental do filme atopou un crecente respaldo no espírito rebelde e intelectual que as xeracións novas de Occidente exhibían a finais dos anos 60, ata converterse nunha das obras máis taquilleras de 1968 nos Estados Unidos.
Fahrenheit 451- 1966




A película sitúase nunha sociedade posterior ao ano 1990, onde a tarefa dos bombeiros xa non é a de apagar incendios (as casas dese momento non son inflamables) senón a de queimar libros, xa que, segundo o seu goberno, ler impide ser felices porque chea de angustia; ao ler, os homes comezan a pensar, analizan e cuestionan a súa vida e a realidade que os rodea. O obxectivo do goberno é impedir que os cidadáns teñan acceso aos libros, pois vea porque os cidadáns sexan felices, que non cuestionen as súas accións e rendan nos seus labores. Neste contexto atópase Guy Montag, un bombeiro que en principio non cuestiona estas leis e está disposto a cumprilas. No correr da película Montag coñece a unha rapariga de 19 anos, Clarisse McClellan, quen lle conta que a ela e á súa familia táchanos de "antisociais? porque pensan por si mesmos. Ao principio, Montag táchaa de tola, pero é esa moza a que empeza a xerar nel a dúbida sobre se verdadeiramente é feliz, ademais de espertar a súa curiosidade sobre os libros que queima.
Montag comeza a ler, e isto implica non só que ir contra as leis que antes non puña en cuestión, senón que comeza a darse conta da realidade que o rodea, da infelicidade na que está inmerso.
Montag, a partir de aquí, comeza a volverse en contra do que antes cría, desafiando á lei en diversas ocasións, e admirando a forma de vivir de Clarisse e a súa familia. A familia de Clarisse é arrestada, podendo ela escaparse. Tras un furtivo encontro con Montag, onde lle conta que se irá a vivir cos homes-libro, un grupo de persoas que lograron escaparse da lei ou fuxir antes de ser atrapados, que para conservar os libros pero á súa vez non cometer un delito por iso, apréndense un libro, e a súa identidade pasa a ser a do libro. Tras isto, Montag ten varios desacordos coa súa esposa, quen está completamente absorbida por esa sociedade enfermiza. Tras pedirlle a esta que elixa entre os libros e ela, ela decide denunciarlle. Aínda traballando no corpo de bombeiros, Montag sae a facer o seu traballo e descobre que se dirixe á súa propia casa, Tras queimar case todos os libros, Montag esconde un,e tras incendiar a súa propia casa, logra escapar. Finalmente chega onde están os homes-libro, reencontrándose con Clarisse.

"Fahrenheit 451" (equivalente a 233 °C) recibiu ese título porque a novela menciona que a esa temperatura quéimase o papel

http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/fahrenheit-451-1966
El planeta de los simios- 1968
No ano 3978 unha nave espacial procedente da Terra, realiza unha aterraxe forzosa nun planeta descoñecido. Os astronautas, ao mando do coronel George Taylor (Charlton Heston) inspeccionan os arredores e descobren que neste planeta os seres intelixentes e especie dominante son uns simios que comparten características físicas cos chimpancés (científicos), gorilas (militares) e orangutanes (relixiosos e políticos) da Terra, pero que desenvolveron unha civilización antropizada e militarizada, e que ademais falan inglés. Os humanos dese mundo, en cambio, teñen facultades sociais moi pouco desenvolvidas, son incapaces de falar e son cazados en batidas militares e tratados como gañado polos simios dirixentes.
Barbarella -1968
Barbarella é unha gardiá da paz do universo. O presidente do planeta Terra encoméndalle a misión de atopar a un científico tolo chamado Duran Duran e evitar así que faga maldades co seu invento: o raio Positrónico, capaz de transportar a calquera ser vivo á cuarta dimensión.
No seu camiño cara a Sogo, a cidade onde se atopa Duran Duran, a súa nave se avaría en metade do planeta xeado, pero consegue arranxala con axuda do gardián. Con todo o gardián arranxa o estabilizador do revés, e Barbarella cae no Labirinto, un lugar no arrabalde de Sogo onde van aqueles que non teñen maldade e do que é imposible (ou non tanto) saír.
É aquí, no labirinto onde podemos atopar numerosas criaturas estrafalarias, e seres estraños, ao máis puro estilo StarWars. Ao final Barbarella escapa en brazos dun anxo cego, e logran entrar en Sogo, a capital de mal, gobernada por un malo malísimo, que resulta ser unha mala malísima. Cada vez que Barbarella cae nalgún perigo (nenos que xogan con bonecos carnívoros, gardiáns maléficos...) alguén a salva, ela quere recompensalos e faino confavores sexuais. De aquí, e aínda que a cinta sexa moi pouco explícita en canto a sexo, Barbarella é considerada como a primeira película do xénero fantaerótico
THX 1138-1971
Rodada en 1969, pero estreada dous anos máis tarde, THX 1138 (1971) é unha historia de ciencia-ficción que nos situa nun futuro no que a humanidade construíu enormes e complexas cidades subterraneas, completamente fundamentadas na economía e o consumo. Para un maior e mellor control da poboación todo o mundo debe inxerir drogas inhibidoras das emocións e do desexo sexual desde temperá idade. Ademais, todas e cada unha das accións da poboación son monitorizadas e gravadas para evitar condutas inmorais. O mesmo estado convértese nunha relixión representado nunha imaxe de Xesucristo chamada OMM 0910 que serve de confesor en cabinas públicas nas que alenta ao individuo ao consumo e ao traballo para alcanzar a felicidade. Calquera acto que se poida interpretar como impedimento para o progreso da sociedade é castigado. THX 1138 (Robert Duvall) traballa na linea de produción de robots de seguridade. A súa compañeira, LUH 3417 (Maggie McOmie) decide romper as leis deixando de administrarse as drogas e manipula a medicación de THX para lograr que senta algo por ela. THX empeza a notar os efectos da ausencia de drogas no seu organismo e aos poucos empeza a sentir, ata lograr consumar coa súa compañeira. Tras isto ambos planean escapar á superestructura exterior para ser libres de sentir e actuar. Pero mentres fan o amor son observados polas autoridades e ambos son xulgados por inmoralidad e encarcerados posteriormente. Desde ese momento THX buscará o xeito de atopar a LUH e escapar xuntos. Unha película bastante sorprendente para a época en canto á súa estética e formulación, todo moi conceptual. Minimalista en moitos aspectos para dar a sensación de deshumanización da sociedade. Todos os personaxes levan a cabeza afeitada e visten con impolutas roupas brancas. A maior parte das instalacións, corredores, corredores, habitacións son totalmente brancas e ata a carcel non é mais que unha enorme extension de nada que rodea aos presos (como se aprecia máis abaixo na foto na que aparecen tres robots de seguridade golpeando a THX). Ao principio pode parecer todo confuso (polo menos ao meu pareceume así) pola montaxe fragmentado pero aos poucos vas xuntando as pezas e vaste facendo unha idea do que sucede e sorpréndesche do bo que xa era Lucas nos seus comezos.




En resumo, recomendadisima película para calquera bo afeccionado á Ci-Fi de calidade.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/thx-1138-1970




La Naranja Mecánica-1971









Gran Bretaña, nun futuro indeterminado. Alex (Malcolm McDowell) é un mozo moi agresivo que ten dúas paixóns: a violencia desaforada e Beethoven. É o xefe da banda dos drugos, que dan renda solta aos seus instintos máis salvaxes mallando, violando e aterrorizando á poboación. Cando esa escalada de terror chega ata o asasinato, Alex é detido e, en prisión, someterase voluntariamente a unha innovadora experiencia de reeducación que pretende anular drasticamente calquera indicio de conduta antisocial.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/la-naranja-mecanica-1971


Silent Running-1972









- Futuro próximo. Na Terra desapareceu todo vestixio de natureza e vida animal, fóra da humana. Os últimos bosques viaxan desde fai oito anos polo espazo, no interior de enormes cúpulas geodésicas, a bordo de naves científicas de carga. Trátase dun proxecto gobernamental para preservar fose do planeta, os restos das únicas especies botánicas e animais, que se conservan.
Un día, as naves reciben ordes de cancelar a súa misión e regresar á Terra, destruíndo mediante cargas nucleares os bosques que transportan, para devolver as naves ao servizo comercial. Nunha desas naves, a "Valley Forge", un dos seus catro tripulantes, o botánico xefe Freeman Lowell (Bruce Dern) oponse desesperada, aínda que resueltamente, a que o seu traballo e por extensión os restos de vida natural que se conservan, sexan destruídos pola orde dos burócratas de quenda. Rebelándose contra os seus compañeiros, secuestra o cargueiro e mata ao resto da tripulación, pondo rumbo aos afastados aneis gaseosos de Saturno, confiando en que ninguén lle seguirá.
A partir dese momento, Lowell encargarase de pilotar en solitario a nave, nunha fuxida sen destino nin esperanzas de salvación, coa única compañía das súas árbores, xardíns, animais e tres simpáticos e aplicados robots, modelo "Drone": Huey, Dewey e Loui, para acompañarlle na aventura máis solitaria de todas.
Aos poucos, perdido no espazo, Lowell vai estreitando unha curiosa relación cos pequenos robots, aos que programa para que lle axuden a manter os sistemas de apoio da nave e os bosques. Tras un accidente, un dos robots, Loui, pérdese na galaxia e Lowell continua a súa fuxida, no que será a súa última viaxe cara ao descoñecido.
Westworld -1973




Nun futuro próximo existe un xigantesco parque de vacacións dividido en tres zonas: a Roma Imperial, o Oeste americano e a Europa Medieval. Cada unha delas reproduce con total fidelidade as súas características e quen se poida permitir o luxo pode vivir aventuras onde el é o propio protagonista. Todo está perfectamente controlado ata o día que os robots que fan de figurantes empezan a fallar.
Soylent Green -1973
Manhattan ano 2022, centos de miles de seres humanos viven hacinados sen a menor esperanza de progreso. En tal ámbito un policía debe investigar o asasinato dun poderoso . No transcurso da pescuda descobre toda a verdade que azouta á cidade....
Futureworld-1976











Secuela de "Oestelandia (1973)" que narra a conspiración que xorde en Delos, un centro festivo para adultos, cando se trata de substituír a persoas influentes no mundo dos negocios e a política por duplicados robots. Dous xornalistas investigan un voo espacial simluado e almórzanse coa sorpresa.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/mundo-futuro-1976

El dormilón -1973



Tras permanecer 200 anos en hibernación, Miles Monroe, clarinetista e propietario dunha tenda de comida sa, esperta no ano 2174 nunha América rexida por un estado policial que vixía día e noite a todos os seus cidadáns. A pesar do seu carácter abertamente covarde, Miles únese á resistencia co obxecto de deter o proxecto que pretende clonar ao Jefazo e perpetuar a súa ditadura.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/el-dormilon-1973
Dark Star -1974
Sátira de ciencia ficción que marca o inicio da filmografía de John Carpenter. Uns astronautas teñen a misión voar un planeta inestable, ata que a bomba comeza a preguntarse polo sentido da vida.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/dark-star-1974
Star Wars -1974


Antes de ser capturada polas malvadas forzas do Imperio, a princesa Leia (membro da Alianza Rebelde, inimigos do Imperio) envía por medio dos seus dous robots persoais unha mensaxe de socorro a un dos últimos lendarios cabaleiros Jedi. A mensaxe é recollido por un novo granxeiro, Luke Skywalker, que comezará unha gran aventura para rescatar á princesa xunto ao cabaleiro Jedi, os dous androides e un par de contrabandistas.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/star-wars-la-guerra-de-las-galaxias-episodio-i-la-amenaza-fantasma-1999


Close Encounters of the Third Kind-1974
Uns avións dados por desaparecidos en 1945 aparecen de súpeto no deserto de Mojave... Un voo comercial crúzase cun obxecto brillante que o piloto non é capaz de describir... O goberno de EE.UU., sospeitando da existencia de fenómenos estraños, logra pescudar onde van aterrar os visitantes e desenvolver unha operación de encubrimento para que ninguén se decate. Pero un grupo de persoas comparte unha visión sobre a vida noutros mundos que lles arrastra a ese lugar.
Futereworld-1976


Futureworld es una película de ciencia ficción dirigida en 1973 por Richard T. Heffron. Fue la primera película en efectos gráficos tridimenciales generados por ordenador. Sucesora de Westworld, el argumento menciona al nuevo parque temático de androides, usado como parte de clonaciones, dos años después del abandonado Mundo del Oeste.

Star Trek-1979



O USS Enterprise volve voar alto nesta nova e magníficamente restaurada edición do director da película orixinal de Star Trek. Esta nova Montaxe do Director conta con efectos visuais mellorados e un novo son, supervisado polo lendario director Robert Wise. Cando un alieníxena sen identificar destrúe tres poderosas naves Klingon o capitán James T. Kirk volve tomar o mando da completamente reformada nave Enterprise. Leonard Nimio, DeFosrest Kelley e a repartición da eloxiada serie de televisión Star Trek, mobilízanse a velocidade de curvatura para parar a invasión alieníxena na súa incesante viaxe cara á terra
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/star-trek-the-directors-edition-1979
Alien-1979




Cando unha nave mineira aterra nun planeta para investigar unha chamada de urxencia, a tripulacion descoñece a ameaza que se vai a desatar sobre eles. Cando unha criatura alienigena adhírese á cara dun dos membros da tripulacion, o resto dos seus compañeiros intenta separalos da forma mais rapida posible. Ninguén sospeita que este é o comezo dun pesadelo que afectase a cada un dos sete tripulantes da nave
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/alien-el-octavo-pasajero-1979

ET el extratrerrestre-1982 



Unha nave extraterrestre aterra na Terra e, logo de facer unha investigación sobre o planeta, esquece a un dos seus tripulantes. Un neno de dez anos atopa ao marciano perdido e decide ocultalo na súa casa. Ambos aprenderán a comunicarse e o pequeno protexerá ao seu singular amigo cando é descuberto.

http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/et-el-extraterrestre-1982
Dune-1984
Por orde imperial a familia Atreides deberá facerse cargo da explotación do desértico planeta de Arrakis, coñecido tamén como "Dune", o único planeta onde se atopa a especia, unha potente droga que, ademais, é necesaria para os voos espaciais. Anteriormente o planeta fora gobernado polos Harkonen, que exerceron o seu mandato con puño de ferro, deixando unha pegada indeleble na poboación indíxena do planeta. Cando os Harkonen atacan o planeta co beneplácito do Emperador para retomar a súa posición dominante sobre o planeta, Paul, o fillo do duque Leto Atreides, deberá fuxir ao deserto, onde lle esperan múltiples perigos e unha última oportunidade de vingarse e volver ao seu lexítimo lugar como gobernante de Arrakis.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/dune-1984

The Year We Nake Contact 2010-1984 


O doutor Heywood Floyd vive retirado da actividade espacial, ensinando nunha Universidade. Fai anos foi culpado polo fracaso da misión do Discovery a Jupiter, coa desaparición da tripulación e a perda da nave no proceso de investigación do monólito alieníxena que orbitaba o planeta. Agora os rusos achéganlle unha proposta: formar parte da tripulación da nave espacial Leonov, a que chegará ao Discovery un ano antes que a misión americana. Convencendo aos seus superiores, Floyd, Chandra - o deseñador de Hal 9000 - e Walter Curnow - o deseñador do Discovery - embárcanse na misión para investigar o sucedido 9 anos antes. Pero as tensións políticas entre a URSS e Norteamérica acrecéntanse, e o cilma interno na nave se enrarece. Ao chegar a Jupiter, descobren na lúa Europa rastros iniciais de vida e a presenza do monólito. Pero estraños cambios na superficie de Jupiter e a presenza fantasmagórica do astronauta perdido David Bowman fan presaxiar que algo sobrenatural está por ocorrer, xusto cando a Terra atópase ao bordo dunha guerra mundial
The terminator-1984


A película conta a historia dun hipotético futuro en que o home viuse enfrontado ás máquinas nunha terrile guerra mundial que ameaza con converterse no fin da humanidade. Só a resistencia liderada por John Connor parece capaz de frear o lento avance das máquinas. Con todo un androide case indestructible será enviado á Terra, para eliminar ao líder da resistencia antes do seu nacemento, asasinando á súa nai Sara Connor. A resistencia descubrirá o terrible plan das máquinas e mandará a un soldado ao pasado coa misión de facer fronte ao androide e salvar a vida da muller
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/terminator-1984


Aliens,El regreso-1986



Ellen Ripley, a única supervivinte da la nave espacial de carga ´´Nostromo``, é rescatada e reanimada despois de estar a deriva durante 57 anos de hipersono. Nunha entrevista ante unha comisión de executivos da súa empresa , la Weyland-Yutani Corporation, a súa testemuña na relación co Alien (Xenomorfo) tomouse con escepticismo, ao non haber evidencias físicas da criatura que sobreviviu a destrucción da nave Nostromo. Ripley perde a súa licencia de vo espacial como resultado da súa "dudosa decisión" e descubre que LV-426, o planetoide onde a súa tripulación encontrou o primeiro ovo de Alien, é agora o hogar dunha colonia terraforme. Ripley é visitada polo representante de Weyland-Yutani, Carter Burke (Paul Reiser) e o teniente Gorman (William Hope), da Infantería de Marina Colonial, a que informan que se perdeu contacto coa colonia de LV-426. A compañía enviará a Burke e a unha unidade de infantería da mariña para investigar a situación, e ofrecen a Ripley recuperar a licencia de vo e o rango de teniente, se os ampaña coma conselleira. Traumatizada polo seu anterior encontro con Alien, Ripley négase inicialmente a unirse, pero acepta cando se da de conta de que a misión permitirálle facer frente aos seus temores. Chegando ao bordo da nave da guerra Sulaco, únese aos mariñes coloniales, incluindo ao sargento Apone (Al Matthews), el cabo Hicks (Michael Biehn), los soldados Vásquez (Jenette Goldstein) y Hudson (Bill Paxton), y el androide Bishop (Lance Henriksen).
    E comezan a expedición a través dunha nace de edsembarco onde se atopa a colonia aparentemente abandoada...

    Robocop - 1987
Nun futuro non moi afastado, Alex J. Murphy, axente de policía de Detroit, é asasinado en acto de servizo. Co fin de frear a delincuencia na cidade, as autoridades aproban a creación dunha máquina letal metade robot, metade home, á que chaman Robocop. Para a súa fabricación, utilizan o corpo de Murphy. O experimento parece un éxito, pero a memoria do policía non foi destruída, polo que decide vingarse dos seus asasinos.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/robocop-1987

Akira-1988

Neo-Tokyo es la capital de un Japón al borde del colapso. En sus caóticas calles se desplaza la banda de motociclistas liderada por Kaneda, quien busca encontrar a su amigo Tetsuo, reclutado para el secreto proyecto Akira. El encuentro entre ambos despertará la esencia sobrenatural de Tetsuo y un poder incontrolable.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/akira-1988

Gandahar-(1988).
Gandahar, un mundo belo e tranquilo onde raíña Ambisextra, é atacado por uns estraños seres que converten en pedra aos seus habitantes. Sylvain, o fillo da raíña, é enviado xunto á súa compañeira Arielle para salvar Gandahar.


                                                                 Década 1990-2000
Nos anos 1990, coa aparición da World Wide Web e o xénero cyberpunk, apareceron varias películas sobre a temática home-computadora, como Total Recall (1990), The Lawnmower Man (1992), Virtuosity (1995), Johnny Mnemonic (1995), eXistenZ (1999) e The Matrix (1999). Outros temas foron as películas de catástrofes, como Armageddon e Deep Impact, ambas de 1998; invasión extraterrestre como Independence Day (1996); e experimentación xenética como en Jurassic Park (1993) e Gattaca (1997).


Co paso do tempo, as computadoras tiveron unha papel máis importante tanto no seu uso para efectos especiais como na produción da película. O desenvolvemento de software máis sofisticado permitiu aos cineastas mellorar a calidade visual da animación, con películas de ciencia ficción como Ghost in the Shell (1995), The Iron Giant (1999), Titan A.E. (2000) ou Final Fantasy: A forza interior (2001)


Durante a década de 2000, as películas de fantasía e superheroes abundaron, como tamén as películas de ciencia ficción talles como as dúas partes seguintes da triloxía The Matrix, The Matrix Reloaded e The Matrix Revolutions. En 2005, completouse a saga de Star Wars coa estrea do seu terceiro episodio, A vinganza dos Sith, coa competencia doutras aventuras galácticas en Serenity (2005). A ciencia ficción regresou a ser unha ferramenta para a crítica social e política en películas como Intelixencia Artificial, Minority Report, Children of men, Avatar e District 9.

Total recall-1990


O argumento trata sobre un traballador da construción, Douglas Quaid, que resulta ser un loitador pola liberdade de Marte que foi trasladado á Terra, e os seus intentos por restaurar a orde e loitar contra a corrupción política e as grandes empresas.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/desafio-total-1990

El cortador de césped-1992

Un científico realiza expetimentos para mellorar a intelixencia dun cortador de céspede algo tontorrón con drogas e realidade virtual. Expón ao xardineiro a un extensa serie de sesións e rapidamente comeza a mellorar. Chegados a este punto o xardineiro Jobs comeza a pensar en como debería ir a experimentación por si só e o científico, á súa vez, comeza a perder o control da experiencia.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/el-cortador-de-cesped-1992

Jurassic Park-1993
Un magnate multimillonario constrúe unha reserva biolóxica e parque de atraccións nunha illa preto de Costa Rica. A mesma conta con verdadeiros dinosauros, creados a través da enxeñería xenética. Para avalar a fiabilidade do Parque Jurásico e tranquilizar aos seus investidores, invítase a un grupo de persoas entre os que se atopan un paleontólogo, unha paleobotánica e un matemático experto na Teoría do caos a visitar a illa.
Durante o transcurso da visita e pesar dos modernos sistemas de seguridade, o azar e as circunstancias, entre outros detonantes tamén analizados por devandita teoría matemática, mestúranse para desencadear a perda de control do parque, quedando os visitantes a mercé desta natureza anacrónica e os dinosauros que o habitan.

Xuntos, todos eles descubrirán, basicamente, que non se pode controlar á vida (e, polo tanto, aos dinosauros do parque) e que, como enuncia o slogan da obra personificado no personaxe do matemático Ian Malcom: «a vida ábrese camiño» irremediablemente.

Virtuosity-1995


Un Centro de Tecnoloxía avanzada, o LETAC, ha desarollado o SID, versión 6.7, unha entidade de realidade virtual que sintetizou as identidades de máis de 150 asasinos en serie.Un elemento sádico, intelixente e moi poderoso. LETAC só trata de emular circunstancias coas que teñen que verse habitualmente algúns policías e así, colócalles en situacións de realidade virtual, pero para probar o invento, usan a prisioneiros como conejillos de indias.O primeiro en probar é un ex policía, Parker Barnes. Cando atopa ao asasino virtual, unha especie de androide, as probabilidades de atraparlle resultan máis ben escasas.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/virtuosity-1995-dvdrip

Johnny Mnemonic-1995

No ano 2021, Johnny é un traficante de datos que ten un implante que lle permite almacenar de forma segura os datos demasiado sensible para redes de computadoras regulares. O seu cerebro pode levar a case 80 gigabytes de datos, ou 160 gigabytes se se utiliza un doblador. Johnny utiliza este implante para actuar como mensaxeiro entre as partes contratantes. O prazo de entrega un, que acepta un paquete que non só excede os límites do implante de seguridade (e polo tanto matarao se os datos non se quita no tempo), pero tamén proba que contén a información máis importante e valioso do que imaxinara . Ten que eliminar os datos e evitar ser asasinados por asasinos enviados logo del pola compañía que posúe os datos.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/johnny-mnemonic-1995
Existen Z-1999

Allega Geller, a mellor deseñadora do mundo de xogos está testando cun grupo o seu novo xogo de realidade virtual, os problemas empezarán cando ela é atacada por un macabro asasino.
Matrix-1999
The Matrix movie

Thomas A. Anderson é un home que ten unha dobre vida. De día, é un programador de computación e de noite, é un hacker chamado Neo. Neo sempre cuestionou a súa realidade pero a verdade vai máis aló do que poida imaxinar. A policía empezará a perseguilo cando entre en contacto con Morpheus, un lendario hacker. Morpheus logrará mostrarlle a Neo o mundo real, unha abatida paisaxe onde a raza humana foi reducida e controlada por unha raza de máquinas que viven da calor corporal e controlan as súas mentes dentro dunha realidade virtual chamada Matrix. Cal rebelde contra as máquinas, Neo enfrontarase a Matrix e aos seus axentes e liderará a rebelión humana.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/matrix-1999

Ghost in the Shell- 1995
Ambientada no século XXI, Ghost in the Shell preséntase nunha primeira lectura como un thriller futurista de espionaxe, ao narrar as misións de Motoko Kusanagi, a Maior a cargo das operacións encubertas da Sección Policial de Seguridade pública 9 ou simplemente «Sección 9», especializada en crimes tecnolóxicos. A mesma Kusanagi é un cyborg, un cerebro humano nun corpo artificial, o que lle permite ser capaz de realizar fazañas sobrehumanas especialmente requiridas polo seu labor
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/ghost-in-the-shell-1995
Independe Day-1996
é unha película de Ciencia ficción e acción de 1996 acerca dunha invasión alieníxena á Terra o día 2 de xullo, e a vitoria da humanidade o 4 de xullo, día da independencia dos Estados Unidos. Foi dirixida por Roland Emmerich quen coescribió o guión co produtor Dean Devlin.

É a 30ª das películas máis taquilleras de todos os tempos, pero foi a máis taquillera durante a súa estrea, gañou un Premio Óscar na categoría de Mellores Efectos Visuais así como un Saturn á mellor película de ciencia ficción de 1996

http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/independence-day-1996
Gattaca -1997
Nun mundo diferente, algúns fillos son formados mediante mecanismos de control xenético para asegurar que nacen cos mellores trazos hereditarios dos seus pais. Unha base de datos identifica quen naceu baixo ese método e quen non. Os primeiros son os «válidos», os segundos os «inválidos». Vincent Freeman (Ethan Hawke) é un inválido e o seu irmán Anton (Loren Dean) é válido. Todo cambia un día, cando o primeiro gana nunha carreira ao segundo. É dicir, cando o que está destinado a perder gana. Entón, Vincent descobre que non todo está perdido e que pode cumprir os seus soños
Armageddon-1998





Un enorme asteroide achégase á Terra ameazando con destruíla por completo. Na NASA a única solución que se considera viable é a de enviar un equipo de perforadores ao asteroide para que introduzan no seu centro unha cabeza nuclear que o parta en dúas e desvíe a súa traxectoria
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/armageddon-1998
Deep Impact -1998


O mozo Leo Biederman apuntouse ao Club de Astronomía do colexio máis para estar con Sarah Hotchner que para mirar cara ao firmamento. Un día descobre unha gran mancha branca nun cúmulo de estrelas que resulta ser un cometa. Desgraciadamente, leva rumbo de colisión contra a Terra. Mentres tanto Jenny Learner, unha ambiciosa reporteira da NBC, rastrexando unha posible historia escandalosa dun senador descobre accidentalmente que Ellie (E.L.E.) non é o nome do seu amante, senón dun cometa que ameaza con destruír a terra
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/deep-impact-1998-veoh

El gigante de hierro -1999

Conta a historia de como o pequeno Hogarth Hughes descobre a un amnésico "home de ferro" caído do espazo, e o salva da electrocución. Agradecido, o infantil Xigante faise amigo seu. Hogarth, coa axuda do beatnik Dean, vese obrigado a deter a unha forza militar dirixida por un xeneral e o seu egocéntrico axente federal no seu paranoica intención de atopar e destruír ao xigante. Na historia hai abundantes referencias á Guerra Fría, o macarthismo, películas educativaas como Duck and Cover e as películas de ciencia ficción da época.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/el-gigante-de-hierro-1999
Titan A.E- 2000
Ano 3028. A humanidade conquistou o espazo e viaxar ás galaxias máis afastadas converteuse en algo rutineiro. Con todo, o avanzar en tal medida fixo que aparezan novos inimigos quen finalmente destrúen ao planeta Terra. Os humanos que lograron escapar ao ataque viven esparexidos en colonias e buscan unha nave chamada Titán, que lles devolverá a esperanza e permitiralles conseguir un novo fogar, xa que esta nave ten a capacidade de "crear de cero un novo planeta terra". Así, seguiremos as aventuras do mozo Cale  e a guapísima Akima
Final Fantasy -2000
No ano 2065, tras a chegada dun devastador meteorito, a Terra é invadida por uns alieníxenas de aparencia espectral. As cidades son arrasadas, xerando un estado de confusión e destrución en todo o planeta. Ante a imposibilidade de loitar contra estes seres, a escasa poboación terrestre decide atrincheirarse en cidades escudo mentres intentan buscar unha forma de sobrevivir. Pero o tempo acábase.Os habitantes do planeta debátense entre buscar novos xeitos de combater o ataque extraterrestre ou abandonar a Terra e aniquilala. Pero unha bela e inquietante doutora chamada Aki Ross aférrase aos valores da condición humana confiando en que debe existir un futuro esperanzador para a Terra. Co obxectivo de entender e loitar directamente contra o inimigo, Aki decide infectarse cun virus alieníxena e así conseguir a clave que derrote a estes estraños seres. A procura de Aki non será fácil, o tempo non corre ao seu favor xa que conta coa oposición do Xeneral Hein que está decidido a aniquilar aos extraterrestres cun arma mortífera a cal podería destruír a totalidade do planeta Terra. Pero a doutora Ross non está soa; dispón da axuda do eminente Doutor Sid e o escuadrón Deep Eyes, liderado por Gray Edwards. Todos xuntos intentarán salvar a Terra, mentres os plans do Xeneral Hein avanzan inexorablemente. Aki busca un milagre. Un conflito interno e uns estraños soños levarana cara a unha viaxe interior en busca da salvación da humanidade. Quizá a solución sexan os valores humanos, a dedicación ou o amor... Quizá a Terra aínda teña unha esperanza.
http://www.peliculasyonkis.com/pelicula/final-fantasy-la-fuerza-interior-2001